عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام عزیزانی که به وبلاگ من سر میزنید.امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد. در این وبلاگ هرگونه عکس ، جک ، دانستنی ها ، ضرب المثل ، چیستان ، چیستان های فکری و ... وجود دارد . با تشکر فراوان (سعید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان JOke--ChiSTan--DanEsTani Ha و آدرس joke-chistan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 320
بازدید ماه : 2335
بازدید کل : 166329
تعداد مطالب : 644
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 644
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 36
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 320
:: بازدید ماه : 2335
:: بازدید سال : 13171
:: بازدید کلی : 166329

RSS

Powered By
loxblog.Com

AxE - JOke - ChiSTan - DanEsTani Ha

كامیون ملی ساخت سایپا بزودی رونمایی می‌شود
چهار شنبه 1 تير 1390 ساعت 10:48 | بازدید : 266 | نوشته ‌شده به دست سعید | ( نظرات )

مدیر عامل شركت سایپا دیزل از رونمایی اولین كامیون طراحی شده توسط متخصصان داخلی در آینده‌ای نزدیك خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شركت سایپا دیزل، علی ملك اظهار داشت: «این كامیون كه برند آن متعلق به شركت سایپادیزل بوده و با نامی ایرانی عرضه خواهد شد، با هدف ارائه محصول با قیمتی مابین محصولات اروپائی و چینی و كیفیتی نزدیك به محصولات اروپائی و بسیار بهتر از محصولات چینی در كاربری های مختلف طراحی و عرضه می شود.»

مدیرعامل سایپا دیزل با اشاره به اینكه این پروژه حدود دو سال كار تحقیقاتی و طراحی و مهندسی و نهایتاً اجرایی را به دنبال داشته است، تاكید كرد، توان این كامیون كشنده 420 اسب بخار است، ضمن اینكه قدرت كشندگی 70 تن را دارا بوده، تمامی مزیت های موجود در محصولات ولوو، رنو و البرز را در خود گرد آورده و با كیفیتی معادل محصولات اروپایی و قیمتی مناسب به عنوان اولین كامیون با برند شركت سایپا دیزل معرفی می شود.

ملك اضافه كرد: «از این پلت فرم در فاز اول دو محصول عرضه می شود كه این دو محصول، آماده و طی 4 ماه گذشته تمام تست های خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و محصول سوم كه كمپرسی است ظرف كمتر از یك سال آینده به نتیجه رسیده و عرضه می شود.»

وی همچنین بیان كرد، انتخاب اجزای این محصول برای رسیدن به هر دو هدف كیفیت ایده آل و قیمت اقتصادی انتخاب شده، ضمن اینكه كلیه استانداردهای الزامی و مدارك E-MARK (اروپائی) را اخذ كرده است.

ملك درباره مزایای فنی این كامیون نیز ابراز داشت: «موتور این محصول، شش سیلندر، مدل رنو و دارای استاندارد آلایندگی یورو3 بوده و قابل ارتقاء تا یورو 5 است، ضمن اینكه سیستم سوخت رسانی آن نیز common rail و سازگار با گازوئیل ایران می باشد.»

مدیرعامل سایپا دیزل خاطرنشان كرد: «گیربكس 16 دنده ای ZF سنكرونیزه، ترمز موتور، سیستم خودكار تنظیم سرعت (CRUISE CONTROL) و نیز مصرف سوخت پائین حدود 30 لیتر در 100 كیلومتراز مزایای دیگر این كامیون طراحی شده در داخل كشور است.»



:: موضوعات مرتبط: كامیون ملی ساخت سایپا بزودی رونمایی می‌شود , ,
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد